WFM Consultancy is al meer dan 15 jaar actief binnen de klantcontact wereld en helpt bij het beantwoorden van klantvragen. Bij WFM Consultancy staat de klant meer centraal dan bij de scope van WFM zal worden verwacht. Workforce Management (WFM) gaat vooral over werkstromen en de inzet van uren van medewerkers, maar bij WFM Consultancy stopt het daar niet. De klant staat centraal, zowel in het kader van kwaliteit, als bereikbaarheid en in het afstemmen van processen.

Op deze website is veel uitleg en veel detail informatie te vinden over Workforce Management.
De reden daarvoor is niet het geheim prijs te geven…

“WFM is geen hogere wiskunde
en al de informatie op deze website is zelf te bedenken,
dan wel elders te achterhalen”.

Alle losse stappen van WFM zijn relatief simpel. De uitdaging zit hem in de dynamiek!
Vrijwel alle losse mutaties, aanpassingen en inzichten grijpen in elkaar.
De complexiteit zit hem in het geheel van het radarwerk.
En daarin zit de expertise van WFM Consultancy.

Wil je daarover van gedachten wisselen maak een afspraak. En ik maak graag tijd voor een onderhoud.

Berny Boer
WFM Consultant

Berny

 

Vul het contact formulier hieronder in met je vraag of opmerkingen en we komen zo snel mogelijk met een reactie.

6 + 3 =