Mijn naam is Berny Boer, eigenaar van WFM Consultancy en al meer dan 30 jaar actief in klant contact. In verschillende rollen, functies en taken. Opgegroeid als verkoper en later actief geworden als klantenservice medewerker.
Vanuit daar doorgegroeid naar WFM Consultant.
“Organisaties zijn zich gelukkig steeds meer bewust van de waarde van een klant!“
Was voorheen klantencontact nog een kostenpost, nu wordt het gezien als een kans om in contact te komen.
Al ruim 20 jaar ben ik actief in tal van rollen in bedrijfscommunicatie. En heb daardoor een goed overzicht van aspecten van de verschillende media eigenschappen en mogelijke interne belangen en conflicten tussen afdelingen.
Naast het opleveren van websites, inrichten en optimaliseren van klant contact afdelingen en het begeleiden van communicatie processen heb ik zowel als medewerker of als consultant ervaring in tal van rollen om een organisatie bewust te maken van de kansen van online, direct en indirect communiceren met klanten.
Daarbij zit de kracht en de toegevoegde waarde in een brugfunctie tussen management (doelstellingen) en uitvoerende coördinatie.
Specialisatie: Procesinrichting rond interactieve communicatie en het benutten van de digitale mogelijkheden van de organisaties. Het analyseren en het benutten van de mogelijkheden daarvan.
WFM stappen:
Forecast
Budgetproces
Capaciteitsplan
Forecast
Planning
Poolmanagement
Urenplanning
Roosteren
Traffic
Dagsturing
Adherence
Rapportage
KPI’s
Analyse
Advies
WFM Consultancy
Postbus 166
2394 AN Hazerswoude
@: info@WFM
M: +31 6 48 11 03 28