Customer Journey
Het is verstandig, bij voorkeur in samenwerking met afdeling Marketing, om de Customer Journey goed in kaart te brengen. Hiermee wordt de klantroute binnen het bedrijf inzichtelijk.
Elke bedrijfsuiting heeft effect!
Een advertentie of commercial kan een klant er aan herinneren om nog even contact op te nemen met een vraag over een ander onderwerp. Ook al zal de response daarvan minimaal zijn.
Volg je klant en je krijgt een goed inzicht in de redenen waarom de klant contact zoekt, maar ook in hoe complex het is voor een klant om je te bereiken of om het juiste antwoord te verkrijgen.
De klantreis in kaart brengen is vaak de eerste stap om je benaderbaarheid te verbeteren.
Aan welke onderdelen moeten we denken bij een IVR/MVP of Customer Journey?
WFM stappen:
Forecast
Budgetproces
Capaciteitsplan
Forecast
Planning
Poolmanagement
Urenplanning
Roosteren
Traffic
Dagsturing
Adherence
Rapportage
KPI’s
Analyse
Advies
WFM Consultancy
Postbus 166
2394 AN Hazerswoude
@: info@WFM
M: +31 6 48 11 03 28