Abandoned Calls
Een verbroken call vanuit de wachtrij of IVR. Een klant probeert contact te leggen maar besluit op te hangen.
Belangrijk dit te definiëren. Gebeurt het verbreken van de contactpoging door de klant in de IVR, is klant vastgelopen in de keuze of heeft de klant door een melding een antwoord gekregen?
Gebeurt het verbreken van de contactpoging in de wachtrij (queue) en na hoeveel seconde is dit, kort in de wachtrij kan wanneer klant twijfelt over de gemaakt keuze of na horen van lange wachttijd melding. Of verbreekt de klacht na lange tijd wachten. Per klantvraag kan verschillen hoe lang klant bereid is te wachten.
Belangrijk inzicht te hebben in Abandoned informatie omdat het kan zorgen voor herhaalverkeer.
Deze pagina is onderdeel van de verklarende WFM woordenlijst.
WFM stappen:
Forecast
Budgetproces
Capaciteitsplan
Forecast
Planning
Poolmanagement
Urenplanning
Roosteren
Traffic
Dagsturing
Adherence
Rapportage
KPI’s
Analyse
Advies
WFM Consultancy
Postbus 166
2394 AN Hazerswoude
@: info@WFM
M: +31 6 48 11 03 28