Customer Experience (Klantbeleving)
De cumulatieve indruk van een of meerdere contacten / ervaringen over de hele tijd dat iemand klant bij een organisatie.
Dit element geeft veelal ook een niveau weer dat klanten loyaal weer.
Het is goed bewust te zijn van de ervaring van een klant en hoe deze klant zijn vraag kwijt kan bij een organisatie.
Niet alleen is hierin te sturen, ten behoeve van de organisatie om afhandeling te optimaliseren, maar vooral ook te bezien vanuit klant perspectief.
WFM-Consultancy heeft ervaring in het kritisch kijken naar optimaliseren van IVR of MVP.
Deze pagina is onderdeel van de verklarende WFM woordenlijst.
WFM stappen:
Forecast
Budgetproces
Capaciteitsplan
Forecast
Planning
Poolmanagement
Urenplanning
Roosteren
Traffic
Dagsturing
Adherence
Rapportage
KPI’s
Analyse
Advies
WFM Consultancy
Postbus 166
2394 AN Hazerswoude
@: info@WFM
M: +31 6 48 11 03 28